یزدفردا "رضا نکوهی "دانشجوی علوم سیاسی "نمی دانم که بعضی ها چگونه خجالت نمی کشند و نام خود را ایرانی مسلمان می گذارند؟! معتقدم خداوند به دل این مدعیان مسلمان ایرانی، مهری زده که آن باعث می شود آنها نتوانند حق را کشف و درک کنند، هر چند نمی دانم آنها چه گناهی مرتکب شده اند که خدا این مهر را بر دلشان زده است!

حتماً از خود می پرسید مورد خطاب من کیست؟!

خطاب به من به آن مدعیان اصلاح طلبی است که به جای ایرانی بودن، منافق ایرانی اند و به جای مسلمان بودن، کافر به دین اند، هر چند خودشان آن را قبول ندارند!

من به سخنم سخت اعتقاد دارم چون مشاهده شواهد،این اعتقاد را در من به وجود آورده است، که بنا دارم با بیان نمونه هایی از این شواهد علت منافق و کافر بودن این ایرانیان مسلمان نما را ثابت کنم.

1) ایرانی یا منافق ایرانی

در ذکر شاهد این مورد اگر از ذکر موارد بسیار متعدد از جمله رویداد تاسف بار کلوپ بیلدبرگ و حضور بعضی ها در آن اجلاس بگذریم،(برای اطلاع بیشتر  به خاتمی و بیلدبرگ مراجعه شود ) و بیان بسیاری از خوش خدمتی های مدعیان اصلاحات به خارجی ها که باعث شده، آنها همواره و آشکار ونهان از این مدعیان حمایت کنند هم نادیده گرفته شود(رادیو آمریکا)نمی توان به یکی از آخرین شواهد منافق بودن این طیف توجهی نکرد.

زمان زیادی نمی گذرد از انتشار این مطلب در خبر 20 شبکه خبر، مبنی بر اینکه خانم کولایی از اعضای حزب مشارکت در راستای خوش خدمتی های بیشتر فرموده بودند که اگر ما در انتخابات ریاست ریاست جمهوری دور بعد رأی بیاوریم قطعاً تعلیق ساز اورانیوم از نخستین برنامه های ما خواهد بود (!) اگر از ابراز احساسات این حزب به اپوزسیون (!) هم چشم بپوشیم، مورد در دستور قرار دادن تعلیق غنی سازی(برنامه ای که حمایت ملت و رهبر ملت، باعث پیروزی آن شد)می تواند خیلی به اثبات ادعای منافق بودن مدعیان اصلاحات کمک کند.

2) مسلمان یا کافر

در اینجا هم اگر از ذکر مواردی، از جمله دست دادن بعضی ها با نسوان در خارج از کشور را نادیده بگذاریم (!)، نمی توان از دغدغه ی سال های 58 تا 68 امام راحل بی تفاوت گذشت. ایشان همواره از قدرت گیری مسلمان نما ها که در حقیقت در پی حذف دین از انقلاب بودند نگرانی داشتند و می گفتند تا من هم هستم نمی گذارم انقلاب به دست لیبرال ها بیفتد و می فرمودند نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد زیرا می دانستند آنها ضد دین هستند اما مدعیان اصلاحات در زمان قدرت یابی شان چون خود در باطن ضد دین و ولایت فقیه هستند، این فرصت را به لیبرال های مخالف دین و مطرود امام و رهبر دادند تا دوباره عرض اندام کنند و اندیشه های دین زدایی مثل، آزادی،جداکردن دانشجویان از ولایت فقیه و ...را در جامعه نشر دهند و این در حالیست که این ضربه زدن به دین توسط لیبرال ها در فضایی که اصلاح طلبان بر ایشان باز کرده بود باعث شد این جمله از زبان آقای حسینیان (رئیس مرکز اسناد انقلاب) جاری شود: (نقل به مضمون) من در ابتدا موافق اصلاحات بودم اما نمی دانستم آن مانند سیلی عمل خواهد کرد و دین را از بین خواهد برد. پس، بعد از مدتی از آن روی گردانده، به همه اعلام کردم و بخاطر مواضع سابق خودم معذرت خواهی کردم(!)



در نهایت می توان نتیجه گرفت که این مدعیان اصلاح طلبی فقط در حرف، یک ایرانی مسلمان هستند اما در عمل، شواهد نشان می دهد که آن ها به جز ضربه زدن به کشور و تشیع، کار دیگری بلد نیستند، که خود این باعث شد تا مردم از آنها روی بگردانند و هم باعث خواهد شد تا زمانی که آرمانهای امام و انقلاب را در دستور کار خود قرار ندهد همچنان مطرود باقی بمانند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا